Хижа Македония пленени от бялата магия

Здравейте, един ден моите приятели Явор и Петя ми се обаха само да ми съобщят, че уйкенда щели да ходят на хижа Македония да пантят и да карат ски. Обаждането им беше »»»

Денят на големите пъстърви

Здравейте, любители на мухарския риболов и пъстървата. Винаги в сряда ходя на любимата река, така направих и тази седмица, срещата със Стефан беше по тъмно на обичайното място. Взех го и потеглихме »»»

Мечтания преход през Трионите

Здравейте,от доста време исках да мина по маршрута Боровец-вр.Мусала-Трионите-вр.Малка Мусала-вр.Иречек-вр.Дено-хижа Чакър Войвода. Един хубав ден с моя приятел Мартин решихме да го направим най-накрая. Тръгнахме от Боровец в 8:00 и след по-малко »»»

Екскурзия до Чаирските езера

Здравейте, в средата на юли месец бях поканен да се включа в една много интересна риболовна екскурзия. Групата не беше голяма бяхме общо 7 човека,от които 4 бяхме стари дружки. Тръгнахме от »»»

Първи уйкенд в планината с моя син Пепи

Здравейте, в началото на юни месец с група приятели(Веско,Жана И Велко) решихме да посетим Рибните езера в Рила. Прогнозата за времето беше обнадеждаваща и аз реших да взема сина ми Пепи. Той »»»

вр. Мусала зимно изкачване

Здравейте, с група туристи от Македония март месец направихме зимно изкачване на вр. Мусала. Тръгнахме от Боровец в петък с кабинковия лифт и вечерта преспахме на хижата. Идеята беше другия ден да »»»

Откриване на новия сезон за риболов на пъстърва 2015 год.

Здравейте, днес по традиция се проведе поредното събиране по случай откриването на новия сезон за риболов на пъстърва.Тази година с Васко Панов решихме, че ще бъде много по-добре да бъдем всички на »»»

хижа Яворов-Кончето-хижа Вихрен

Здравейте, в началото на Август месец с жена ми тръгнахме на този преход. Качихме се с джипа до хижа Яворов където бяхме посрешнати от прецедателя на разложкото дружество Радко. С него се »»»

Откриване на пъстървата 2014 год. река Златна Панега

Здравейте, като основоположник на организираните откривания и тази година не изневерих на традицията. Въпреки прогнозата за много ниски температури с мойте приятели и колеги от клуба отново решихме да открием на река »»»

В света на стилхедите ||(отмъщението на мухаря)

Здравейте, не чаках дълго след първият ми излет на стилхед ривър ,за да се върна отново на тази красива река. За този излет се подготвих много старателно .Вързах си мухи и си »»»

Риболовни екскурзии в Босна и Херцеговина

Липан

Kriloffishing   има удоволствието да ви предложи организиран риболов в Босна и Херцеговина. Тази дестинация е най-доброто, което бихме ви предложили, ако искате да ловите огромни липани и пъстърви на изкустенна муха. Реките са чисти и непокътнати. Те предлагат голям избор от места за риболов а изобилието от липан и пъстърва допълва цялостно представа ви за риболовен рай.

Дати:

Датите за риболов са от 01 май до 01 декември.

Нужна екипировка:

Най-често употребяваните въдици са 3-5 клас с дължина 7-6-11 фута. Желателно е да имате гащеризон,обувки и яке за дъж, но лятото когато времето е топло може да газите и само с неопренов чорап и обувки.

Настаняване и храна:

Настаняването е в селска къща в близост до р.Плива. Къщата предлага чудесни условия за спане на седем човека, баня, минибар,кафемашина,телевизор,интернет и др. Храната е осигурена от нас и се приготвя на място само и единственно от домашни продукти по традиционни рецепти от местен готвач. Закуската и вечерята са в къщата, а обяда е в ресторант край реката. Храната и безалкохолните напитки  са включени в пакета на принципа All inclusive

Начини на риболов:

Лови се по всички познати в мухарския риболов начини на суха муха, нимфа, мокра муха и стример.

Реки :

Първата река, на която ще се спра е река Рибник. Тя извира от планина Сърнетица тече през село Горни Рибник и се влива в Сана няколко километра под селото. Река Рибник е богата на важните за пъстървата и липана насекоми, гамаруси и безгръбначни. Това само по себе си и придружено със сериозната охрана на реката предразполага една чудесна среда за живот на рибите в нея. Реката е лесно достъпна по цялата дължина на течението и е предпочитан обект за риболов от много мухари. Тя дава възможност за риболов на нимфа и суха муха. Реката е една от четирите реки, които стопанисва местната фирма за риболовен туризъм LTG Company.

Второто ни предложение е река Сана. Тя е по-дългата от деветте реки минаващи през Сански мост, северозападна Босна и Херцеговина. Реката е дълга 146 км. и тече през областта Босненска Крайна. Тя е десен приток на река Уна. Има голяма популация на липан и балканска пъстърва. Идеална е за риболов на суха муха и нимфа. От тази година и тя се стопанисва от същата фирма.

Третата река е Плива. Това е една от най-красивите и пълноводни реки в Босна. Популацията на липан и балканска пъстърва е много голяма като има диви балканки по 3-4 килограма и огромни липани по над 60см. Реката предлага много места за риболов и е достъпна почти по цялата дължина на мухарския ревир. Голямото разнообразие от насекоми и безгръбначни  я прави чудесен дом за рибите в нея. И тази река се стопанисвана от същата фирма за риболовен туризъм.

Цени:

Цените зависят от броя на хората и времетраенето на престоя .Свържете с нас за повече информация . Контакти

Be Sociable, Share!

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Можете да използвате тези HTML тагове и атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>